בעל עסק, חושב לעבור למתחם משרדים משותף? חשוב שתקרא את המאמר הבא!

הצעקה האחרונה בשוק העבודה כיום היא ללא ספק מתחמי העבודה המשותפים, הצצים כפטריות אחרי הגשם: מתחמי משרדים להשכרה בירושלים, תל אביב וחיפה, מתחמי משרדים להשכרה בנתניה, מתחמי משרדים להשכרה ברחובות, בבאר שבע ועוד. בישראל כבר פועלים למעלה מ-200 מתחמי עבודה משותפים, הפזורים בכל רחבי הארץ. אבל האם מדובר בהזדמנות עסקית משתלמת עבור בעלי עסקים? או בטרנד המתאים לעצמאיים בלבד? כל הפרטים במדריך הבא.

רבות דובר על ההבדלים בין עבודה במתחם משרדים משותף, לעומת עבודה במשרד רגיל. אבל מהם היתרונות של עבודה במתחם משרדים משותף? כל התשובות במאמר הבא:

1. מתחם משרדים מעוצב- אם עד היום ההשקעה הכספית העיקרית של בעלי עסקים הלכה בעיקרה לשכירת שטח משרדי לפעילות עסקית. הרי שכיום, ניתן למצוא פתרון משתלם יותר, המאפשר פתרון כולל יותר: מעבר למתחם משרדים משותף, מעוצב ומרוהט מא' ועד ת'. כך שכל מה שנותר לעשות הוא פשוט לעבור. מעתה באפשרותך להקדיש את מירב הזמן לבנייה ולניהול העסק שלך ולא למסביב (קניית ריהוט, עיצוב עמדות עבודה, הזמנת ציוד משרדי וכו').

2. חיי רווחה לעובדים- במתחם משרדים משותף יש דאגה ומענה מושלם לרווחת העובדים. החל מ- Happy Hours לבאי המתחם, סיוע בתלושים לחג לעובדי המתחם, עמדות קפה ונשנושים, הרצאות מקצועיות והעשרה המועברים לרווחת באי המתחם, כל אלו ועוד מאפשרים לבעל העסק למנף את הזמן לעשייה וליצירה עסקית, מבלי להיות מוטרד מהדאגה לפרטים הקטנים, אך הכה חשובים הללו.

3. אווירה עוטפת- בעלי עסקים העוברים למתחם עבודה משותף, יכולים ליהנות מצוות של אנשי קהילה המספקים מעטפת של שירותים כלליים-מקצועיים וחברתיים. בין אם מדובר בחיבור מקצועי פוטנציאלי עם אנשי עסקים נוספים במתחם, ליצירת מיזמים עסקיים משותפים (הנובעים מהיכרות מעמיקה עם כל לקוחות המתחם ותחומי ההתמחות שלהם) ובין אם מדובר במידע מקצועי שיכול לייעל תהליכים ולחסוף כסף וזמן. אנשי הקהילה במתחם העבודה המשותף מחויבים להצלחה של כל עסק ועסק, וישמחו לסייע ולעזור בכל משימה בדרך.

4. גמישות חוזית- בעלי עסקים רבים מכירים את תחושת אי הוודאות האופפת את השוק: היום אתה למעלה ומחר אתה למטה. היום העסק שלך צומח ומתרחב, ומחר מצטמצם. לפיכך, חשוב מאוד כי תהיה גמישות חוזית בכל הקשור להשכרה של שטחי העסק. מתחם העבודה המשותף מספק לך, בעל העסק, פתרון מושלם: חוזה גמיש על בסיס התחייבות חודשית, המאפשר לך לגדול ולקטון בכל עת- בהתאם לצרכי העסק שלך, וזאת מבלי להפסיד כסף רב בשל התחייבויות חוזיות קודמות.

5. בעל עסק המשכיר משרד פרטי, צריך לדאוג להתנהלות ולאחזקה השוטפת של המשרד, לרבות: ניקיון, תפעול ותחזוקה של עמדות המחשב, הוצאות עבור ארנונה, חשמל, מים, מדפסות, אינטרנט וכו. לעומת זאת, בעל עסק העובד במתחם משותף, נהנה מסל של שירותים הכלולים כבר בתשלום החודשי השוטף (אינטרנט מהיר ושירותי תקשורת, עמדות מחשב מרוהטות ומצויידות, שירות הדפסות מהיר ונוח, ארנונה/חשמל/מים כלולים, קפה ועוד), כך שהוא יכול להתעמק ולהתמקד בפיתוח העסק ולא ברעשי הרקע הנלווים לתפעול המשרד.

לסיכום, לעבודה במתחם משרדים משותף ישנם יתרונות רבים בהשוואה להשכרת משרד פרטנית, שיש בכוחה לייעל ולשפר תהליכים עסקיים ולסייע לצמיחת העסק-הן ברמה החברתית והן ברמה העסקית.

50% הנחה

לחודשיים הראשונים בהשכרת משרד פרטי - ללא התחייבות!
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!