התחזית – מיתון, הפתרון – מתחמי עבודה משותפים

אנליסטים רבים סבורים כי העליות המתמשכות בבורסות העולם, לצד העלאת הריביות בבנקים ברחבי העולם, צפויה להוביל למצב של קריסת השוק העולמי ולמיתון.

מצב, אשר ככל הנראה, צפוי להתרחש עוד השנה ב- 2019- תחילה בארצות הברית ואז כדומינו בכל רחבי העולם. היינו, מיתון עולמי.

מיתון עולמי מתאפיין בדרך כלל בירידה בתוצר המקומי הגולמי לנפש ובהאטה דרסטית בצמיחה העולמית ובצמיחת הסחר. פועל יוצא של מאפיינים אלו גורם כאמור גם לצמצומים במגזר הפיננסי ולגלי פיטורים גדולים במשק.

התחזיות השליליות הללו, מחייבות בעלי חברות ועסקים לפעול בצורה שקולה ומחושבת מבחינת ההתנהלות הפיננסית ולא לקחת סיכונים מיותרים, אשר עלולים, בבוא העת, להוציא אותם מאיזון.

חברות ועסקים רבים מעדיפים בתקופות של מיתון ליצור מעין סטטוס קוו- לשמר את הקיים ולא לחרוג מעבר לנחוץ או לקפוץ מעל הפופיק מבחינת פרוייקטים בעלי סיכון גבוה.

אז איך מתחמי העבודה המשותפים נכנסים לתמונה בתקופה כאוטית שכזו? שאלה טובה!

אם כן, עסקים שכרגע נמצאים במצב של התרחבות עסקית וזקוקים לשטחי משרד גדולים יותר, אבל מנגד מפחדים עדיין מהאפשרות של פגיעה אפשרית בפעילות העסקית, עקב המיתון הצפוי ולא מעוניינים להתחייב לזמן ממושך של בין 3 ל-5 שנים, כפי שקורה בחוזי השכרה סטנדרטים של משרדים פרטיים, יכולים למצוא את הפתרון הגמיש והנכון ביותר עבורם מבחינה עסקית, באמצעות השכרת משרדים ברחובות או בכל מקום אחר בארץ.

השכרת משרדים משותפים היא אופציה המאפשרת לבעלי עסקים וארגונים גמישות חוזית ודינמיות, המאפשרת להם לתת מענה מיידי לצרכים הפיזיים של החברה.

בין אם בעל עסק זקוק לשטח משרדי גדול יותר בשל התרחבות הפעילות העסקית, ובין אם פתאום בשל עזיבה מאסיבית של לקוחות וצמצומים כלכליים העסק נאלץ לצמצם את הפעילות, לפטר עובדים ולהסתפק בחלל עבודה קטן יותר- במתחמי העבודה המשותפים ניתן למצוא פתרון מיידי למצבים הללו- וזאת מבלי לגרום לנזק כלכלי נוסף, הכרוך בשבירת חוזה שכירות, מכירת ציוד וכו'.

בנוסף, בעלי עסקים וארגונים המחליטים לעבור לפתרון של משרדים להשכרה בנתניה או בכל מקום אחר, יכולים להבטיח לעצמם ולעובדים שלהם, כי איכות החיים בסביבת העבודה, כלל לא תיפגע בזמן המשבר, שכן הם ימשיכו לעבוד באותו מקום ולקבל את אותם תנאים מעולים שהיו רגילים להם, טרם המיתון: עמדת קפה נגישה, מטבח מאובזר, כיבוד קל, HAPPY HOUR, הוואי חברתי, סביבת עבודה מעוצבת, מאובזרת ומפנקת- אם תרצו אי של שקט באוקיינוס הסוער.

לסיכום, בעלי עסקים וארגונים אחראיים, אשר מעוניינים להתנהל באחריות ובזהירות העסקית הנדרשת לקראת המיתון, חייבים להבטיח לעצמם ולעובדיהם אפשרות של גמישות חוזית בכל הקשור להשכרת שטחי משרד.

אנו ב-Powerball  נשמח לייעץ, לכוון ולסייע ככל שניתן על מנת לספק לכם את הפתרונות העסקיים המתאימים ביותר עבורכם- הן מבחינה כלכלית והן מבחינת הגמישות החוזית, בעת מעבר לפתרון של השכרת משרדים משותפים. כך שכולנו נצלח את המיתון בצורה האחראית, הזהירה והטובה ביותר.

50% הנחה

לחודשיים הראשונים בהשכרת משרד פרטי - ללא התחייבות!
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!