חדרי ישיבות להשכרה לפי שעה

חדרי ישיבות להשכרה לפי שעה

היתרונות של מתחם משרדים המאפשר סביבת עבודה משותפת, רבים. העיצוב החדשני (שאנו מציעים), האווירה, האנרגיות שדוחפות אתכם לעבוד יחד עם כולם (אנו קוראים לכך Power-Ball), אחוות העבודה, הניקיון, ההתעסקות בעיקר ועוד, אחד מהיתרונות הבולטים והחשובים במתחם שלנו הוא היכולת לשכור חדרי ישיבות לפי שעה.

חדר ישיבות להשכרה הוא חלל עבודה המכנס בתוכו מספר אנשים בזמן נתון כדי לעבור על נושאים מסוימים הקשורים לעבודה הספציפית ובכלל, בדר״כ מדובר מעבר לשני אנשים (גם שניים זה בסדר).

לרוב שימוש בחדר ישיבות אינו מתבצע בכל עת, אלא בזמנים שונים, בסוף יום, לפני פרויקט חדש, סוף חודש, סוף שנה, תחילת שנה, אירוע, רעיון חדש וכיוצ״ב. כלומר חדר ישיבות זה לא חלל העבודה היום יומי שלנו.

לחדרי ישיבות להשכרה לפי שעה יתרונות ברורים, בואו נשים את האצבע על כמה מהם:

זמנים

חדר ישיבות כאמור הוא לא החלל המרכזי שבו אנו עובדים רוב שעות היום, אלא בזמנים שונים לפי הצורך. לכן אין צורך להחזיק חדר ישיבות זמין בכל עת מכיוון שזה יהיה בזבוז. פה נכנסים חדרי ישיבות להשכרה לפי שעה, קובעים מראש מתי אתם רוצים להשתמש בחדר ויש לכם אותו.

גדלים שונים

אנו מציעים חדרי ישיבות להשכרה בגדלים שונים, בין אם לשניים, שלושה, ארבעה, שישה, שנים עשר אנשים וכן הלאה, תלוי בצורך שלכם.

זמינות

אין בעיה של זמינות, אתם מודיעים מראש, מזמינים מראש את חדר הישיבות בין אם אתם מעוניינים בשימוש חד פעמי באופן רנדומלי, או באופן קבוע.

הוצאות

מכיוון שאין לכם צורך להחזיק בחדר ישיבות כל הזמן, אתם חוסכים בהוצאות על החזקה של אזור לא מאויש. הרי אתם פה בשביל לעבוד, להרוויח כסף, כל הוצאה לא רלוונטית מיותרת. ובכן, לעתים החזקת חדר ישיבות ריק לאורך זמן, זו הוצאה מיותרת, לכן חדר ישיבות להשכרה לפי שעה תוחם את ההוצאות שלנו כך שלא יתפזרו ויתבזבזו.

ניקיון

אתם לא צריכים לדאוג לסדר ולנקות את חדר הישיבות לאחר שימוש, כמו כן אתם מקבלים אותו נקי ומסודר כך שאתם צריכים להתעסק רק בשלכם, בעסק שלכם, בשיווקו בישיבה עצמה ולא מעבר.

מוצרים נלווים

אנו מציעים (לפי הצורך) אלמנטים שונים כמו מסך טלוויזיה, מקרן, מערכת סאונד, אינטרנט מהיר, מטבחונים ועוד..

חדרי הישיבות שאנו מציעים מתאימים לסוגים שונים של עסקים ולעיתים ניתן אף להתאים חדר ישיבות על פי מטרת הישיבה.  אם אתם מעוניינים בישיבה או התכנסות קלילה עם חברה צעירים יותר, יש לנו לאונג׳ים מעוצבים עם ספות מפנקות. נוכל גם לבנות לכם ארוע מותאם אישית לצרכים שלכם כולל בניית תוכן הארוע. אם אתם מעוניינים בכנס או ישיבה עם אנשים מחו״ל, ישיבה ״רצינית״ יותר – הדבר אפשרי.

למי מיועדים חדרי ישיבות לפי שעה?

גם אם אין לכם משרד אצלנו, למשל אם אתם עובדים מהבית, או מבית קפה, אבל עדיין אחד לזמן מה אתם צריכים לערוך פגישה עסקית ללקוחות, או שותפים/ עובדים שלכם, אז חדר ישיבות זמני הוא פתרון מדויק למלא את הצורך.

אתם עובדים אצלנו במשרדים ומעוניינים ״לסגור״ את היום עם העובדים שלכם, אתם מעוניינים בסיעור מוחות אחד לשבוע, או סיכום שבועי, חודשי או שנתי, אזי חדר ישיבות לפי שעה מיועד לכם.

מגיעים אלכם אורחים מחו״ל ואתם צריכים לארח אותם, לעבוד עמם, בין אם אלו שותפים שלכם, או אפילו לשם גיוס כספים, הפתרון הוא חדר ישיבות נקי, מודרני, בגדלים שונים ועם אופי משתנה.

Powerball זיהתה את הפוטנציאל והכוח הטמון באזור והחליטה להקים את ביתה השני באזור התעשייה פולג ולהציע מתחם משרדים משותפים, כצעד אשר יעניק פתרון לחברות, ליזמים, עצמאיים וסטארטאפים אשר מעוניינים להשכיר משרדים באחד מאזורים המבוקשים בארץ.

חברת PowerBall

אנחנו בחברת פאוורבול מציעים פתרונות ומענה לחלל עבודה משותף, כיתות לימוד וכמובן חדרי ישבות לפי שעה/יום המתאימים לאופי ולצורך שלכם.

אנחנו מאמינים בסביבת עבודה נוחה, מודרנית ומגוונת, בתנאים שיתאימו לכל אחד ואחת על מנת לקדם את העסק שלו/ה.

אולי יעניין אתכם גם לקרוא על:

צרו עמנו קשר עוד היום! העסק שלכם מתקדם עמנו!

50% הנחה

לחודשיים הראשונים בהשכרת משרד פרטי - ללא התחייבות!
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!