כיתות לימוד להשכרה

מתחם חלל העבודה שלנו ב PowerBall הוא מעבר רק למובן מאליו, מלבד החוויה המודרנית והחדשנית של שימוש בחלל משרדים משותפים, אנו מציעים גם חדרי ישיבות וכיתות להשכרה.

כיתות הלימוד במשרדים הן מענה להעשרת צוות העובדים בתחומים הרלוונטיים לכם, הן הפתרון לכינוס צוות העובדים שלכם לשם הרצאה, שיעורי העשרה וכן הלאה, בין אם אתם עובדים במתחם ובין אם לא.

למה כיתות לימוד חשובות במשרדים?

בתור בעלי עסק אתם כל הזמן שואפים להתקדם וללמוד וכך גם מצפים מהעובדים שלכם. לעיתים תרצו להעביר הרצאה או קורס קצר (או ארוך) הקשור ישירות או בעקיפין לעסק שאתם מנהלים כדי שהחבר'ה שלכם ירכשו ידע נוסף וכך תפוקת העבודה תשתפר.

אנו מציעים לכם כיתות להשכרה שתוכלו להזמין מראש

כיתות להשכרה חשובות אם וכאשר אתם רוצים לצאת עם מוצר חדש והגיע הזמן להכין את הצוות להשקה. בכיתות מתקנים כמו מקרנים וטלוויזיות למצגות וכל אשר תצטרכו.

אם אתם לא שוכרים מרחב עבודה משותף אצלנו, אלא עובדים מהבית או מבית קפה או מכל מקום אחר לשם הדיון ויש לכם עובדים או שותפים הזקוקים להעברת חומר, סיעור מוחות, או הרצאה, אז כיתות לימוד להשכרה לפי שעה הן פתרון יעיל.

שימוש בכיתות לימוד מסודרות ומיועדות למטרה לימודית תורמות ליכולת ה״תלמידים״ או העובדים שלכם להתרכז בחשיבות ההרצאה בניגוד למצב בו הם נמצאים באיזשהו משרד מיושן או כל מקום אחר המקשה עליהם להתרכז לכמות זמן ארוכה מהרגיל.

כיתות לימוד מיועדות, גורמות לכך שתראו מקצוענים, היראו מקצוענים בפני העובדים שלכם, או בפני מי שההרצאה מיועדת לו/ה.

אנחנו מציעים כיתות לימוד להשכרה בגדלים שונים ובתצורות שונות, חלקן יראו יותר סטנדרטיות וחלקן יותר מודרניות. באמתחתנו כיתות לימוד מגוונות, אתם תוכלו לבחור אם מתאים לכם כיתת לימוד עם מקרן או מסך פלזמה, מערכת סאונד, מטבח כל מה שחפצה נפשכם לגבי כיתות לימוד.

להזכירכם אנו מציעים מעבר לרק כיתות להשכרה, גם משרדים, חדרי ישיבות לפי שעה, כל המתחם הינו מודרני חדשני ונוח, יתרה מכך אנו עורכים הרצאות ייחודיות מטעמנו על נושאים שונים.

רוצים לדעת עלינו עוד קצת? קראו על מי אנחנו ונשמח לשמוע ממכם!

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על:

צרו עמנו קשר עוד היום! העסק שלכם מתקדם עמנו!

50% הנחה

לחודשיים הראשונים בהשכרת משרד פרטי - ללא התחייבות!
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!