למה כדאי לעבוד בחללי עבודה משותפים?

חללי עבודה משותפים כשמם כן הם, סביבת עבודה משותפת, בין אם מדובר בחברות שונות (בעיקר בתחום האינטרנט), או באנשים פרטיים. חלל עבודה משותף מאפשר סביבת העבודה נוחה ופונקציונלית ומאפשרת לכם להתרכז במוצר עצמו, בעסק שלכם בלבד ושיווקו, ללא צורך בהתעסקות בטפל כמו צרכים משרדיים, ניקיון המשרד, מדפסות או כל גורם טכני אחר.

חללי עבודה משותפים מקנים יתרונות רבים: נוחות, אווירה משפחתית, סולידריות בעבודה ויצירת קשרים עסקיים וחברתיים. אנחנו ב PowerBall גם מציעים אפשריות העשרה בצורה של הרצאות שונות ומגוונות, מיטאפים ו"שעות משרד" בנושאים המעשירים את הידע של החברות והשוכרים בפן העסקי.

יצירת קשרים בתוך חלל עבודה משותף

אתם תופתעו מכמות העזרה ההדדית עסקית שאתם יכולים להרוויח עת בחרתם לעבוד בחלל עבודה משותף.

מלבד המשרדים עצמם, השולחנות והכיסאות בהם אתם יושבים ועובדים, אנו מציעים גם אזורים שונים בהם תוכלו להיפגש עם "קולגות" למשרד, להכיר זה את זה וליצור קשרים עסקיים וחברתיים. מה שנקרא נטוורקינג,  networking או בעברית רישות עסקית וכולנו יודעים כמה חשוב המושג הזה בעולם העסקים. להסתייע בגורם זה או אחר להביא עוד לקוחות, להחליף מידע על נושא כזה או אחר הרלוונטי לכם, לקבל ולהציע רעיונות וכן הלאה. יתרה מכך, לעתים אנו מסייעים ומכירים לכם את הקשר הנכון לכם.

אחוות עבודה

כמה קשה לקום בבוקר ולצאת לעבודה? אוקי לא תמיד במיוחד כשיש לכם עסק משלכם, כמעט תמיד תהיה המוטיבציה האין סופית, הכוח והאנרגיה לקום השקם בבוקר ולצאת לעבוד, אבל בכל זאת ישנם ימים (ולכולם זה קורה) בהם אין כוח ואין מוטיבציה לעבוד.

הרגע הזה וההרגשה הזו משתנים ברגע שאתם מגיעים לחלל העבודה המשותף. ישנה סולידריות בעבודה, כולם עובדים יחדיו, כולם מתקדמים, מעין כוח אנרגטי שדוחף את כולם לעבודה יעילה יותר, אתם נשאבים לכדור האנרגיה של הרגשת השותפות וכוח האינרציה משתלט עליכם.

מי אנחנו?

אנחנו בפאוור בול PowerBall מציעים לכם חלל עבודה פתוח באזור נוח בגוש דן, אנחנו ממוקמים בפארק המדע בנס ציונה ובפארק תעשיות פולג.

מעבר לאזורי העבודה שלנו, אנו מציעים חללים שימושיים נוספים התורמים ליום העבודה, כמו טרקלינים מעוצבים ושולחנות קפה להפסקות שם תוכלו ליצור קשר עם אנשים אחרים (רישות עסקית, זוכרים?) חדרי ישיבות בגדלים שונים, חדרי הרצאות, חדרים קטנים וצבעונים ופינות חמד, מטבח מאובזר ועוד.

בנוסף לכך אחת לכמה זמן אנו מציעים הרצאות לקהילה שלנו (אתם) בנושאים שונים, מבט אל עולם מרתק של שכנכם הקרוב לעיסוקכם באופן ישיר או בעקיפין.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על:

צרו עמנו קשר עוד היום! העסק שלכם מתקדם עמנו!

50% הנחה

לחודשיים הראשונים בהשכרת משרד פרטי - ללא התחייבות!
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!