מה זה בכלל חלל עבודה משותף?

שואלים את עצמכם על מה כולם מדברים שמזכירים את טרנד חללי העבודה המשותפים? אתם לא היחידים. כולם מדברים על המקומות החדשים והגיע הזמן שתכירו את המתחמים הכי כיפיים שיש!

לחדרי ישיבות להשכרה לפי שעה יתרונות ברורים, בואו נשים את האצבע על כמה מהם:

חללי עבודה משותפים הם מקומות שבו פרילנסרים, עסקים קטנים ,סטודנטים וחברות הייטק יכולים לקבל את התנאים האולטימטיביים בשביל לעבוד. מגיעים עם לפטופ ומקבלים חדר, שולחן במתחם פתוח או משרד פרטי עם גישה לחדר ישיבות, מטבחון ועוד שלל שירותי משרד שכולנו צריכים.

להכיר חברים חדשים לעסקים

הנטוורקינג זה אחד הצדדים החזקים ביותר של עבודה בחללים משותפים: אנשים נפגשים סביב מכונת הקפה מתחילים לדבר ופתאום נולדים רעיונות. טוב, כל-כך הרבה יזמים, עצמאים ומוחות פורים במקום אחד פשוט לא יכולים אחרת. לכל מי שמחפש לתת ולקבל השראה מאחרים עבודה בחלל משותף היא מצב נפלא לעשות את זה ולהצליח.

המגוון הרחב של אנשים מתחומים שונים מאפשר חיבורים מעניינים והאורחים הרבים העוברים במקום מביאים למפגשים חדשים המרעננים המולידים יוזמות משותפות, חברויות, תמיכה, שיתופי פעולה עסקיים, וגם המון שיחות קצרות או ארוכות שמכניסות כיף ליום העבודה.

זה עושה טוב ללקוחות

לאווירה בפגישה עסקית יש השפעה לא מעטה על התוצאות שלה – נכון? אז כשעובדים מחלל עבודה מעודכן, מעוצב, מרשים וכזה שמסתובבים בו הרבה יזמים עם אור בעיניים, זה בדיוק המקום לשדר ללקוחות שבאים לבקר אתכם שיש להם עסק עם אנשים שלא מתפשרים ובוחרים לעצמם סביבה טובלת בהשראה. אבל היי, נא לא להתפלא אם הלקוחות לא רוצים לעזוב או מתחילים לשאול כמה יעלה להם לבוא לעבוד בחלל עבודה בעצמם.

מחוייבות? לא צריך

יש כל מיני מסלולים: תלוי מה רוצים לשכור ולכמה זמן. מה שטוב זה שכאן אין צורך להתחייב לטווחים ארוכים והכל ממש גמיש. כל תנאי העבודה מותאמים לעסקים דינמיים שהיום הם כאן ומחר הם שם ומי יודע אולי בקרוב העסק שלך יצמח לממדים ענקיים ויצטרך בניין שלם?

מקצוענות באוויר

זה לא כמו לעבוד מהבית. האנרגיות שיש במקום וההשפעה וההשראה של האנשים אחד על השני פשוט מכניסים אדרנלין לורידים ומסייעים לכולם "להזיז את התחת" ולהוציא מעצם את הטוב ביותר שאפשר. עבודה בחלל משותף היא פתרון מצויין לאנשים שלפעמים יש להם נטייה להתפזר או לברוח לעיסוקים אחרים. חוץ מזה כנפגשים עם החברים למשרד המוראל קצת עולה ויש תחושה יותר כיפית, זה עושה טוב לנפש ולעבודה!

מצליחים בחלל

המון הישגים עסקיים מדהימים קרו בתוך חללי העבודה. זה נכון שהטרנד שייך אך ורק לשנים האחרונות, אך עם הזמן מתרוצצות שמועות על מאות סטרטאפים ומיזמים שהתחילו בעבודה של אדם שניים או שלושה בחלל עבודה משותפים ופרשו במהרה כנפיים קדימה להצלחה.

דברים חדשים קורים

חלל עבודה הוא מקום שפשוט קורים בו דברים: מגיעים אנשים , אורחים ומפגשים מעניינים, העיצוב משתנה, פתאום מרימים כוסית ובכל בוקר יש עוד סיבה טובה לזנק מהמיטה לקראת האתגר הבא.

50% הנחה

לחודשיים הראשונים בהשכרת משרד פרטי - ללא התחייבות!
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!