נטוורקינג עסקי במשרדים משותפים – איך לעשות את זה נכון?

אחד מהיתרונות הבולטים של עבודה במשרדים משותפים טמון בהזדמנות לקיים נטוורקינג עסקי עם לקוחות, חברות ועסקים פוטנציאליים העובדים במתחם משרדים להשכרה ברחובות או בכל מקום אחר. נטוורקינג עסקי הפך לחלק בלתי נפרד מאמצעי השיווק והמכירות של עסקים כיום. אבל איך עושים נטוורקינג עסקי נכון, כזה שיוביל לשיתופי פעולה מניבים ופוריים? על כך ועוד בכתבה הבאה.

שאלתם את עצמכם פעם מה זה בכלל נטוורקינג עסקי? ובכן, על פי המילון, נטוורקינג הוא "רישות עסקי". היינו, מפגש בין אנשים ובעלי עסקים שמטרתו לייצר קשרים חברתיים, העשויים להניב הזדמנות לשיתוף פעולה עסקי. נטוורקינג מוצלח מחייב אקטיביות מצד כל הגורמים הבאים במפגש.  

הכלים לנטוורקינג עסקי מוצלח

בין אם אתם עצמאיים, יזמים, סטארטאפיסטים, בעלי עסקים קטנים או גדולים, העובדים במשרדים משותפים, יש לכם מטרה אחת משותפת- לייצר הזדמנויות מגוונות לשיתופי פעולה עסקיים ומניבים, בעת מפגש עם עובדים אחרים במתחם.

איך עושים זאת בצורה נכונה ומוצלחת? לפניכם כל הכלים שיובילו אתכם לנטוורקינג עסקי מוצלח.

1. פנו למנהלת הקהילה– משרדים משותפים ששמו לעצמם למטרה לחבר עסקית בין חברות וארגונים במתחם, כבר בתהליך הקבלה יהנו ממפגש היכרות עם מנהלת הקהילה, אשר תלווה אותם לאורך כל תהליך הקליטה ובכלל, תבין מהם הצרכים והאתגרים העסקיים העומדים בפניהם ותחשוף בפניהם הזדמנויות עסקיות שעשויות להיות רלוונטיות עבורם. בנוסף, מנהלת הקהילה תערוך להם סבב היכרות עם כל החברות, הארגונים והסטארטאפים במתחם. היכרות זו יכולה לסייע ולחבר בין עסקים וארגונים פוטנציאליים ולקדם היכרויות למטרות עסקיות.

2. קיימו הרצאה ומצגת היכרות לבאי המתחם- בחללי עבודה משותפים מתקיימים לרוב סדנאות והרצאות מעשירות בתחומים שונים. משרדים משותפים ששמו לעצמם למטרה להעשיר, להעצים  ולפתח את הארגונים והחברות במתחם, עורכים סקרים ושואלים מהם הנושאים בהם יהיו מעוניינים להשתלם. הציעו למנהלת הקהילה שלכם להעביר הרצאה בנושא שמעניינים את הקהילה העסקית במשרדים המשותפים ושלבו בהרצאה גם היכרות עם העסק שלכם והשירותים שאתם מציעים. הרצאה יכולה לייצר פתח להזדמנויות ולהיכרויות עסקיות עם באי המתחם בדרך טובה ולא מחייבת, שתוכל להניב לידים עסקיים.

3. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים שכיף להיות בחברתם וכיף לדבר איתם, היו חיוביים, נעימים וכייפים במפגשים עם באי המשרד ותראו איך לאט, לאט ההיכרות תוליד גם שיתופי פעולה עסקיים.זכרו שכל אינטראקציה עם הסביבה צריכה להיות חיובית, כייפית והדדית וכל שלום יכול להסתיים בסופו של דבר בלחיצת יד.

4. פרגון הוא שם המשחק בנטוורקינג עסקי. פרגנו לקולגות שלכם, לחברות אחרות הפועלות במתחם, לאנשים שאתם באים איתם במפגש- ותוכלו לראות בעצמכם איך הפעולה הכל כך פשוטה הזאת  תפתח לכם דלתות להזדמנויות עסקיות.

5. היכרות עם אורחים- בכל הזדמנות בה אתם מארחים ספקים/לקוחות במשרדים המשותפים, ערכו להם היכרות עם העסקים והארגונים במתחם על מנת שמחד גיסא תוכלו לייצר לעצמכם הזדמנויות נוספות למפגש ומאידך גיסא תוכלו לפתוח לעצמכם דלת להיכרות ונטוורקינג עסקי פוטנציאלי עם אורחי החברות והארגונים האחרים במתחם.

6. מוצרי פרסום- השאירו מוצרי פרסום אצל חברות וארגונים במתחם עם פרטי הקשר שלכם- מחברות, עטים, דיסק און קי, כרטיסי ביקור, לוחות שנה או כל מוצר אחר שיכול להישאר על השולחן ולהוות תזכורת מתמדת לחברה שלכם.

7. אקטיביות- הקפידו להיות אקטיביים בכל הקשור ליצירת קשרים עסקיים עם באי המתחם. טפחו את הקשרים הראשוניים, בקשו חברות בלינקדאין ובפייסבוק, בקשו טלפון או כרטיס ביקור, הזמינו לקפה, לארוחת צהריים לא מחייבת, ומשם המשיכו לפגישות עבודה עסקיות, בהן תוכלו לחשוב יחד כיצד תוכלו לסייע אחד לשני בתחום העסקי. לעולם אל תזניחו את הקשר, היו אקטיביים, תיזמו, היו חברותיים ורק כך תוכלו לראות פירות בהמשך הדרך.

לסיכום, בעולם העסקי התחרותי של היום, הנטוורקינג העסקי משחק תפקיד חשוב ביצירת הזדמנויות עסקיות מניבות לשיתופי פעולה פוריים ומוצלחים בין עסקים.

אנחנו ב-Powerball נשמח לתת לכם כלים נוספים לפיתוח, בנייה וניהול מוצלח של נטוורקינג עסקי ואף נשמח לסייע ולעזור לכם ביצירת קשרים עסקיים מניבים ומפרים עם האנשים הנכונים לכם מבחינה עסקית במתחמי העבודה המשותפים שלנו משרדים להשכרה בנתניה וברחובות.

אנחנו מציעים כיתות לימוד להשכרה בגדלים שונים ובתצורות שונות, חלקן יראו יותר סטנדרטיות וחלקן יותר מודרניות. באמתחתנו כיתות לימוד מגוונות, אתם תוכלו לבחור אם מתאים לכם כיתת לימוד עם מקרן או מסך פלזמה, מערכת סאונד, מטבח כל מה שחפצה נפשכם לגבי כיתות לימוד.

להזכירכם אנו מציעים מעבר לרק כיתות להשכרה, גם משרדים, חדרי ישיבות לפי שעה, כל המתחם הינו מודרני חדשני ונוח, יתרה מכך אנו עורכים הרצאות ייחודיות מטעמנו על נושאים שונים.

רוצים לדעת עלינו עוד קצת? קראו על מי אנחנו ונשמח לשמוע ממכם!

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על:

50% הנחה

לחודשיים הראשונים בהשכרת משרד פרטי - ללא התחייבות!
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!