קהילת הסטארטאפ והעסקים של ישראל בוחרת נתניה

בשנים האחרונות, הפכה נתניה למוקד עלייה לחברות הייטק, עסקים וסטארטאפים אשר בחרו דווקא בה לקבוע את משרדיהם.

לא בכדי נתניה מושכת אליה תעשייה מובילה ומשגשגת, מדובר בעיר המנהלת מדיניות התומכת בצורה ברורה בעסקים, מעניקה להם סיוע וליווי מקצועי ומעודדת את פיתוח אזורי התעשייה בעיר.

לפיכך אין זה פלא, כי יותר ויותר חברות מהקהילה הטכנולוגית, העסקית והמסחרית בוחרים משרדים להשכרה בנתניה על פני אזורי תעשייה ועסקים אחרים בארץ.

אז מה בכל זאת היתרונות של העיר על פני אזורי תעשייה אחרים בארץ?

הגעה נוחה- אזור התעשייה פולג הוא אחד מאזורי התעשייה הגדולים בארץ, כחבל טבור המרכז לתוכו שורה של חברות ועסקים מובילים, נושא התחבורה נמצא בראש סדר העדיפיות.

אל המתחם תוכלו להגיע במגוון דרכים נגישות, מהירות ונוחות לבחירה:

תחבורה פרטית- רק 32 דק מתל אביב, רק 27 דק מהרצליה, רק 47 דק מחיפה, רק 27 דק מקיסריה.

תחבורה ציבורית-
רכבת- הרכבת מגיעה עד תחנת אזור התעשייה ספיר ומשם ניתן לקחת מונית שירות עד למתחם פולג.
אוטובוס- מספר קווי אוטובוס מגיעים אל אזור התעשייה פולג נתניה מערים מרכזיות כגון: תל אביב, ירושלים, חיפה, הרצליה, כפר סבא, רעננה ועוד.

מונית שירות- אופציה נוחה ונגישה היא מונית שירות המגיעה בדרך כל מתחנות התחבורה המרכזיות: תל אביב, ירושלים, הרצליה, כפר סבא, רעננה היישר לאזור התעשייה פולג.

חניה נגישה, נוחה וזולה– אחד מהנושאים הקריטיים לבעלי עסקים בעת בחירת משרדים הוא נושא החניה. אף בעל עסק לא רוצה לשלוח את עובדיו או את לקוחותיו לחפש חניה בעת ההגעה לעבודה.

אזור התעשייה פולג מציע אזורי חניה נגישים, נוחים ובעלות יומית סבירה- עובדה המסתמנת כיתרון מובהק בהשוואה לאזורי עבודה כגון: תל אביב, הרצליה או רמת גן.

עלויות נדל"ן- המרכיב החשוב ביותר בעת השכרת משרדים הינו כאמור עלויות הנדל"ן.

עסקים רבים מעוניינים מחד גיסא להיות במיקום נוח, מרכזי ונגיש כמו תל אביב למשל, אולם מאידך גיסא גם מעוניינים בעלויות נדל"ן זולות. מה שלא תמיד הולך יחד.

לפיכך, אין זה פלא שיותר ויותר חברות בוחרות להעתיק את משרדיהם לאזורים יותר מרוחקים מאזור תל אביב על מנת להבטיח עלויות זולות יותר של נדל"ן משרדי. 

כחלק ממדיניות העירייה המקדמת ותומכת בפיתוח אזורי התעשייה והעסקים בעיר, הן על ידי תקציבים והן על ידי סיוע בקיצור תהליכי רישום עסקיים, יותר ויותר עסקים וחברות בוחרות לקבוע את משרדיהם בעיר נתניה, על פני החלופות המרכזיות יותר: תל אביב, הרצליה, חולון ורמת גן.

נתניה מציעה שטחי מסחר ומשרדים בעלויות סבירות לצד מסעדות, קניונים, תחבורה מגוונת ונגישה, חיי לילה ועוד. עובדה ההופכת אותה לאטרקטיבית יותר ויותר לעסקים.

אקלים עסקי- על פי נתוני דן אנד ברדסטריט, בנתניה ישנן 177 חברות מתעשיית ההייטק המקומית.
אילו חברות מובילות שבחרו להקים משרדים בנתניה

EBAY, ג'ייד קוסמטיקה, קריית הממשלה, אנרקון טכנולוגיות, לוריאל, המשביר לצרכן, Outbrainטבע, PANDA, DELL, CISCO, JFROG ועוד. כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בחברה טובה.

קולינאריה– נתניה, עיר האורות, הריביירה הישראלית, מרכזת לתוכה קיבוץ גלויות של טעמים ועדות ומבטיחה קולינאריה טעימה ומעניינת במיוחד. לצד הטעמים האותנטים שתוכלו למצוא במרכז העיר, גם אזורי התעשייה גדושים במסעדות מצויינות, כך שתוכלו להבטיח לעובדיכם עסקית צהריים מעולה ובמחירים הגיוניים. מהן המסעדות המומלצות במתחם פולג? מוג'ו, הסנדביץ', פיאנו פיאנו, שלושת הקצבים, צ'צ'ו, ג'קו מאכלי ים, קיטשן בר, רובינשטיין, שגב נתניה, אלבמה ונורי.

חיי לילה- אין כמו בירה טובה אחרי יום עבודה ארוך של מצגות, לכן גם כאן תשמחו וודאי לשמוע כי משרדים להשכרה בנתניה היא הבחירה הטובה ביותר עבור העובדים שלכם גם בהיבט הזה. מקומות הבילוי המומלצים באזור התעשייה פולג הינם: טומי גאן, מרקורי פאב, מרפיס, שמרוק, ברלה מיוזיק פאב והקבינט.

לסיכום, פארק תעשיות פולג נתניה, הפך לאחד מהאזורי התעשייה המבוקשים ביותר בארץ, ומושך אליו מאות חברות ועסקים מעולמות ההייטק, הריטייל, המדע, התעשייה והפיתוח. מדובר באזור המקבל תמיכה ועידוד ישיר מהעירייה- הן בתקציבים והן ברפורמות המקדמות את פניהן של חברות רבות לעיר.

 Powerball זיהתה את הפוטנציאל והכוח הטמון באזור והחליטה להקים את ביתה השני באזור התעשייה פולג ולהציע מתחם משרדים משותפים, כצעד אשר יעניק פתרון לחברות, ליזמים, עצמאיים וסטארטאפים אשר מעוניינים להשכיר משרדים באחד מאזורים המבוקשים בארץ.

50% הנחה

לחודשיים הראשונים בהשכרת משרד פרטי - ללא התחייבות!
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!